Klantendienstmedewerker Covid19

callcenter agent Belgie

Wil jij bijdragen aan de ontwikkeling van dit nieuwe project? Ben je toegewijd aan de samenleving?

Jouw verantwoordelijkheid

U bent lid van het Covid-19-team, dat verantwoordelijk is voor het contact opnemen met mensen die in contact zijn geweest met een geïnfecteerde persoon. Je probeert een overzicht van contacten te vormen en een link naar de infectie te leggen. Dit kan telefonisch via het callcenter van Diegem.

Jouw profiel

Kan perfect geschreven en gesproken Engels uitdrukken in het Nederlands, andere talen hebben de voorkeur

Je bent empathisch

Moet ervaring hebben in een klantenserviceomgeving en moet mogelijk worden aangevuld met sociale ervaring / leren

Flexibiliteit is noodzakelijk. Je werkt van 8.00 uur tot 20.00 uur, ook in het weekend en op feestdagen

Je hebt minimaal een middelbare schooldiploma

Ons aanbod

Op basis van je ervaring krijg je een goed salaris en premie

Het callcenter is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en volledige terugbetaling

U kunt rekenen op het betreden van een veilige werkplek met de nodige hygiënemaatregelen

Om mensen beter te kunnen helpen, heb je uitgebreide begeleiding gekregen op de werkvloer

https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html